یادداشت‌های یک طلبه گمنام

نوشته‌هایی درباره آن چه که هدف از خلقت ماست

یادداشت‌های یک طلبه گمنام

نوشته‌هایی درباره آن چه که هدف از خلقت ماست

طوری تیربخوریدکه لباسهایتان سوراخ نشود...

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۹ ب.ظ

لباس غواصى با بدبختى از اروپا وارد میکردند، با بدبختى زیاد که چند بار روى محموله لباس ها ، پنتاگون دست گذاشت و توقیفش کرد. 

ما شب عملیات والفجر هشت که میخواستیم وارد آب شویم، خدا رحمت کند همین شهید شوشترى را ، به شوخى و جدى به ما میگفت، برادر ها یکجورى تیر بخورید که لباسهایتان سوراخ نشود، این لباسهاى غواصى را با بدبختى تهیه کرده ایم. گفتیم چجورى تیر بخوریم که لباسها سوراخ نشود؟! گفت مثلاً یکجورى که تیر به سر و صورتهایتان بخورد! 

این وضعیت گذشته ما بوده که با دست خالى در مقابل جهان ایستاده بودیم.

در دهلاویه موزه اى هست مربوط به شهید چمران که نمیدانم دیده اید یا نه، اگر ندیده اید، بروید ببینید، شهید چمران آمده بشکه را از طول نصف کرده  که زیر دریایى بسازد! 

بچه هاى ما حتى رفتند که خودشان لباس غواصى درست کنند، اولش هم همه مسخره میکردند، اما براى عملیات بدر ، چون لباس کم بود، بچه ها این کار را کردند. ما به شوخى میگفتیم ،اینها رفته اند پلاستیک سفره را جمع کرده اند و لباس غواصى ساخته اند،  اولین بارى که با آن وارد آب شدیم، آنقدر خنده دار و مسخره بود که همه خودشان میخندیدند.

از زیر صفر شروع کردیم تا امروز ایران به اینجا رسیده است و همه ناوگان هاى خارجى دشمنان در منطقه از ما میترسند. فقط ما بودیم که اینها را ذلیل کردیم، براى اینکه دیدند وقتى ما چیزى نداشتیم ، آنهمه کارهاى عظیم را انجام دادیم.

 از استاد رحیم پور ازغدی........

"خاطره خوانى دفاع مقدس"

  • طلبه گمنام

نظرات  (۱)

سلام
یه پیشنهاد فوق العاده 
برای افزایش بازدید کننده های خود و اینکه بلاگ شما در سطر اول نتایج گوگل پیدا شود پشنهاد میکنم با بلاگ ما با آمار 1.600.000 بازدید کننده تبادل لینک کنید
به همین منظور لینک مارار در پیوند های بلاگ خود قرار دهید و سپس به ما از طریق بلاگ ما ( teamandroid.blog.ir ) یا ایمیل اطلاع دهید تا لینک شما را در قالب بلاگ خور قرار دهیم .
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی